A reggeli előkészületek után irány a Kopaszi-gát! Hab töltőanyagból a pet-palackjaink mellé még készítettünk négy "hurkát", és útközben, a vasúti töltés menti parkban elszáradt farudakat kerestünk.
Mire kiértünk a Kopaszira, mindenki megszomjazott. Blanka iszik:
A Kopaszin kerestünk egy árnyékos helyet, hogy a hajót megépítsük. Múlt heti mesterünk, Götz Sándor útmutatása alapján a hosszanti főtartókra keresztirányban ágakat rögzítettünk, feszes csomókkal. Majd a palackokat és hab-hurkákat kötöztük fel. Azt tűztük ki célul, hogy a tutajunk legalább egy embert elbírjon.
A hajót persze a Kopaszi-öbölben ki is próbáltuk. Előbb a kisebb súlyúak, majd a nagyobbak... Célunk megvalósult - sőt... gyerekből kettőt is fenntartott!
Napi kalandozásunk az épülő új metró Tétényi úti állomásához vezetett. Erő Zoltán, a Metró4 generál tervezője mesélt az állomások és az alagút építéséről, és arról a sok szempontról, amire figyelni kellett a tervezőknek, hogy megnyitás után balesetmentesen működjön.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése